YANILSAMA

YANILSAMA

10 Nisan 2010 Cumartesi

VAR

Yollara çıkasım var
(annem beni neden yollarda doğurmadın)
Zaman buruşup kaskatı kesiliyor
Ayağımla dürtüyorum tekmeliyesim bile var
Buruşan ellerimle göğsüme bastırıp sevişesim
O rüzgar ki beni terkediyor
İnanıyorum lanetin de en bereketlisi var diye
Cadı kazanı bilumum börtü böcek
Ama neden çocuk öyküleri yok
Üstünü değiştiriyorum günün
Güzel kokular sürüp kaldırıyorum
Kalabalığı artmış değişik kokular içindeki rafa
Karanlık kocaman bir delik diye düşünüyorum
İçinden atlayasım var diyor içim o anda
Güneşe ne oldu böyle
Senden geçtim ormanlara ne oldu
Geçemiyorum artık köprülerden
Kıyısında bakıyorum ne zaman boğulacak diye o anda
Durmadan yanıyorum ama bu titreme niye
Eski bir ceket alıp içinde terliyesim var
Ve o terin içinde çürüyesim
Her şey bir olgudur ya
Olguyu şey edesim var
Devinim altında hep tekrarlıyasım
Ah eski bir iskemle gibi sızlanıyorum biliyorum
Dilim sürtünüyor dudaklarıma
Yakında paslanacak biliyorum
Yağlayasım var
(sevgili tanrım neden daha sert değil ki sesim)
Bir gökyüzüne merdiven dayayasım var
Bir yerin altına ip sarkıtasım
Ortada duran bulutlara hiç bir şey demiyorum
Ya da sizin sevdiğiniz yıldızlara
Ah o bilinmeze tutkularınız
O güce
Gene kent diyeceğim içinde yaşadığım bu çöplüğe
Adını söyleyeceğim ki
Ben her ne yapasım var ise o gerilsin uçlarından
Sonra kendini bıraksın
Ne çarpışma olur değil mi
Ben de yollara çıkasım olup
Çıkamayışımda intikam
İçime dönüp seslendiğime yumuşak
Ve gülümsemekle eş değer paslı bir sırıtma
Ne diyesim var o kadar çok ki
Ne demiyesim
Uyku güzeldir
Bağışlayıcı
Bence en büyük suç
En büyük günah
Gene de yatasım var
Gözlerimi bir film makinesi gibi gömüp
Yerin altında sizi seyredesim…
(iyi geceler yerkürenin günahkar sakinleri)
Ha unutmadan yarının tarihini atasım var
Ve bir sonra ki yılın…
10.03.2011
M.Murat Küçükaydın

2 yorum:

Unknown dedi ki...

Guzel siir ve yeni mekanin hayirli olsun...

murat küçükaydın dedi ki...

Çok teşekkür ederim beğenmene sevindim:)